FAQ items aan het laden...
Content 2019-12-18T10:08:46+01:00

CONTENT

Kennis en ervaring delen is dé manier om als organisatie autoriteit, bekendheid en sympathie te creëren. Met blogs, vlogs, white papers en e-books voorzie je jouw doelgroep van tips, adviezen en beleving. En met storytelling en ervaringsverhalen laat je bijvoorbeeld zien hoe eerdere klanten door jouw bedrijf zijn geholpen.

 

Kortom, door sterke content te delen, beseft jouw doelgroep dat jij een oplossing hebt voor hun vraagstuk. Het effect is dat jouw organisatie het eerste in hen opkomt wanneer ze op jouw vakgebied een product of dienst willen afnemen. De grootste valkuil bij het delen van content is om te snel en te veel te verspreiden. Het woord ‘content’ zegt het al: het gaat om inhoud. Kwaliteit gaat boven kwantiteit. Deel geen ‘losse flodders’, maar ga de diepte in en verrijk je doelgroep met waardevolle informatie.

En dan is er natuurlijk nog de vorm waarin je jouw boodschap giet. Het verhaal moet duidelijk overkomen, ‘lekker’ lezen en onthouden worden. Bovendien moet het geschikt zijn voor het kanaal waarmee je het verspreidt. Immers, een Facebookpost leest men heel anders dan een whitepaper.

Aan de slag met jouw online identiteit en autoriteit? Neem contact op met MCM tekst.

– Blogs
– Vlogs
– White papers
– Storytelling
– E-books